Cistella de la compra
No hi ha més articles a la vostra cistella
Lubrificant del motor "Estalvi d'energia" 100% sintètic d'alt rendiment, especialment formulat per a FORD i els fabricants exigents d'olis de baixa fricció i molt baixa viscositat HTHS (= 2.6 & < 2.9 mPa.s) com ara FORD, JAGUAR, LAND ROVER, CHRYSLER, JEEP...
Especialment estudiat per a cotxes de última generació, equipats amb motors d'essència o dièsel, atmosfèrics o turbo, injecció indirecta o directa, que compleixen les normes de descontaminació EURO 4, EURO 5 o EURO 6, i que requereixen un oli ACEA C5, és a dir, molt baixa viscositat HTHS (= 2.6 & < 2.9 mPa.s) i "Mid SAPS", amb baixa quantitat de cendres sulfatades (= 0,8%), fòsfor (0,07 = x = 0,09 %) i sofre (= 0,3%).
També adequat per a motors d'essència quan es requereix un lubricant "Fuel Economy", de grau de viscositat 5W-20 i estàndards ACEA A1 / B1, ACEA C5 o API SN.
Compatible amb els convertidors catalítics.
Compatible amb tot tipus d'essències i biocarburants.
Abans de fer servir-lo, cal comprovar sempre el manual de manteniment del vehicle.
Especialment estudiat per a cotxes de última generació, equipats amb motors d'essència o dièsel, atmosfèrics o turbo, injecció indirecta o directa, que compleixen les normes de descontaminació EURO 4, EURO 5 o EURO 6, i que requereixen un oli ACEA C5, és a dir, molt baixa viscositat HTHS (= 2.6 & < 2.9 mPa.s) i "Mid SAPS", amb baixa quantitat de cendres sulfatades (= 0,8%), fòsfor (0,07 = x = 0,09 %) i sofre (= 0,3%).
També adequat per a motors d'essència quan es requereix un lubricant "Fuel Economy", de grau de viscositat 5W-20 i estàndards ACEA A1 / B1, ACEA C5 o API SN.
Compatible amb els convertidors catalítics.
Compatible amb tot tipus d'essències i biocarburants.
Abans de fer servir-lo, cal comprovar sempre el manual de manteniment del vehicle.